System PBX sprawia, że wszyscy współpracownicy w firmie mogą być w kontakcie z klientami niezależnie od czasu i miejsca. Jak to możliwe? Wirtualna centralka działa w chmurze. To popularne narzędzie zarządzania połączeniami głosowymi w przedsiębiorstwie, które doskonale wpływa na jego profesjonalny wizerunek. Twoi klienci nie muszą tracić czasu na zastanawianie się, pod jaki numer zadzwonić, aby skontaktować się w sprawie X lub porozmawiać z pracownikiem Y. Firma ma tylko jeden, reprezentacyjny numer, ale centrala PABX łączy wszystkie wewnętrzne numery – zarówno stacjonarne, jak i komórkowe. Najważniejszym rezultatem jest poprawa jakości obsługi klientów. Oczywiście to nie jedyna zaleta PBX!
Dlaczego warto zdecydować się na wirtualną centralę telefoniczną?
Centrala PBX kojarzy się z dużymi, rozwiniętymi i profesjonalnymi firmami, które mają np. recepcję. Jest przeciwieństwem tego, co przestarzałe: telefonów przykutych do biurka kablami lub przekazywania bezprzewodowych urządzeń z rąk do rąk pracowników. Bez PBX nieodebrane połączenia od klientów to niestety częsta sytuacja. Kiedy do firmy wchodzi centrala PABX era nieodebranych telefonów kończy się. Wraz z nią odchodzi też krytyczne nastawienie klientów do kontaktu z przedsiębiorstwem. Jak widać, prosta zmiana w zakresie rozmów telefonicznych, może okazać się drogą do rozwoju firmy w oczach innych. Zaufanie klientów i sprawny kontakt to już połowa sukcesu! Wybierz usługi ICT, aby zyskać wizerunkowo i z powodzeniem realizować dalsze zadania!
Wirtualny PBX – co możesz zrobić?
Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia między innymi:
- zarządzanie połączeniami według wybranych reguł dotyczących np. przełączania połączeń czy systemu kolejkowania,
- elastyczne dostosowanie wirtualnej centrali do potrzeb biznesu na bieżąco,
- nagrywanie rozmów i ich archiwizację,
- stworzenie zapowiedzi głosowych.
Z technologicznego punktu widzenia PBX jest rozwiązaniem funkcjonującym w chmurze. Ustawienia funkcji centrali dostępne są za pośrednictwem przeglądarki internetowej i specjalnego panelu obsługi. Panel ten jest intuicyjny, więc nie wymaga szkoleń i specjalistycznej wiedzy.
Wirtualna centralka – podsumowanie zalet
Jakie zalety ma centrala telefoniczna online? Do najważniejszych należą:
- profesjonalna obsługa klientów – wiedzą, pod jaki numer zadzwonić i nie pozostają bez odpowiedzi,
- mobilność – nawet jeśli Twoja firma zmieni lokalizację, numer telefonu pozostanie bez zmian,
- prosta obsługa – ani Ty, ani Twoi współpracownicy nie muszą posiadać specjalistycznej wiedzy czy wyjątkowych kompetencji, aby obsługiwać PBX,
- oszczędność czasu, dzięki automatyzacji procesów – zamiast zanoszenia telefonu do kolei z drugiego pokoju, wystarczy przełączyć połączenie za pomocą przycisku,
- możliwość prowadzenia rozmów przez wiele osób w firmie w tym samym czasie,
- brak kosztów związanych z inwestowaniem lub modyfikowaniem infrastruktury – np. zakupem telefonów i kabli (wirtualna centralka jak wskazuje sama nazwa, działa online),
- plan taryfowy dopasowany indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa,
- płatność w ramach stałego abonamentu,
- wsparcie techniczne ze strony usługodawcy – nie musisz już wyznaczać osoby do naprawiania usterek telefonicznych w firmie – jeśli wirtualny PBX z jakiegoś powodu przestanie działać, możesz liczyć na szybkie rozwiązanie problemu przez firmę zewnętrzną.
Skorzystaj z naszej oferty i popraw efektywność obsługi klienta
Nasze usługi telekomunikacyjne obejmują szybką instalację wirtualnej centrali i zintegrowanie jej z potrzebami firmy. Jesteśmy zaufanym partnerem małych i średnich firm w dostarczaniu usług Orange. Twoja firma może funkcjonować jak duże, w pełni profesjonalne i imponujące przedsiębiorstwo, a zadbanie o aspekt komunikacji z klientami i wdrożenie PBX jest do tego odpowiednim krokiem. Jeśli chcesz poznać szczegóły i skonsultować ofertę, zapraszamy do kontaktu. Aktualnie możesz wypróbować wirtualną centralę Orange za 1 zł + VAT w jednym cyklu rozliczeniowym – i to bez konieczności przedłużania umowy.
Wypełnij formularz, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie
Każdy Klient biznesowy otrzymuje dedykowanego Opiekuna Handlowego. Opiekun na co dzień współpracuje z Klientem i wspiera go wiedzą ekspercką.
