MRS Telecom
  • O nas
    Firma Kariera
  • Oferta
    Nowa sekcja Usługi cyfrowe ICT i IoT
    Wirtualna centrala CyberTarcza Orange IVR - automatyczna sekretarka Sum UP - Terminal płatniczy Biznesowa komunikacja orange Wsparcie IT Mobile device management Microsoft 365 dla firm Udządzenia UTM Email protection Kolokacja Sip trunk GPON - technologia sieci Voip - telefonia internetowa
    Usługi głosowe mobilne i stacjonarne - Abonament dla firm
    Przeniesienie numeru firmowego Roaming Orange
    Internet dla firm mobilny i stacjonarny Energia i fotowoltaika Cybertarcza Orange GPON - technologia sieci
    GPON - technologia sieci
    Kolokacja serwerów Microsoft Office 365 Ochrona poczty - email protection Orange Flex dla firm SIP Trunk połączenia Sum Up - terminal płatniczy Urządzenia UTM VOIP - telefonia internetowa Wirtualna centrala telefoniczna
  • Telefony i urządzenia
  • Promocja
  • Program Partnerski
  • Aktualności
  • Kontakt
PL EN
PL EN
  • Каталог
  • Программа поставок
  • О компании
    Firma Kariera
  • Справочник
  • Контакты
  • Еще
MRS Telecom/Oferta/Wirtualna centrala telefoniczna

Wirtualna centrala telefoniczna

System PBX sprawia, że wszyscy współpracownicy w firmie mogą być w kontakcie z klientami niezależnie od czasu i miejsca. Jak to możliwe? Wirtualna centralka działa w chmurze. To popularne narzędzie zarządzania połączeniami głosowymi w przedsiębiorstwie, które doskonale wpływa na jego profesjonalny wizerunek. Twoi klienci nie muszą tracić czasu na zastanawianie się, pod jaki numer zadzwonić, aby skontaktować się w sprawie X lub porozmawiać z pracownikiem Y. Firma ma tylko jeden, reprezentacyjny numer, ale centrala PABX łączy wszystkie wewnętrzne numery – zarówno stacjonarne, jak i komórkowe. Najważniejszym rezultatem jest poprawa jakości obsługi klientów. Oczywiście to nie jedyna zaleta PBX!

Dlaczego warto zdecydować się na wirtualną centralę telefoniczną?

Centrala PBX kojarzy się z dużymi, rozwiniętymi i profesjonalnymi firmami, które mają np. recepcję. Jest przeciwieństwem tego, co przestarzałe: telefonów przykutych do biurka kablami lub przekazywania bezprzewodowych urządzeń z rąk do rąk pracowników. Bez PBX nieodebrane połączenia od klientów to niestety częsta sytuacja. Kiedy do firmy wchodzi centrala PABX era nieodebranych telefonów kończy się. Wraz z nią odchodzi też krytyczne nastawienie klientów do kontaktu z przedsiębiorstwem. Jak widać, prosta zmiana w zakresie rozmów telefonicznych, może okazać się drogą do rozwoju firmy w oczach innych. Zaufanie klientów i sprawny kontakt to już połowa sukcesu! Wybierz usługi ICT, aby zyskać wizerunkowo i z powodzeniem realizować dalsze zadania!

Wirtualny PBX – co możesz zrobić?

Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia między innymi:

  • zarządzanie połączeniami według wybranych reguł dotyczących np. przełączania połączeń czy systemu kolejkowania,
  • elastyczne dostosowanie wirtualnej centrali do potrzeb biznesu na bieżąco,
  • nagrywanie rozmów i ich archiwizację,
  • stworzenie zapowiedzi głosowych.

Z technologicznego punktu widzenia PBX jest rozwiązaniem funkcjonującym w chmurze. Ustawienia funkcji centrali dostępne są za pośrednictwem przeglądarki internetowej i specjalnego panelu obsługi. Panel ten jest intuicyjny, więc nie wymaga szkoleń i specjalistycznej wiedzy.

Wirtualna centralka – podsumowanie zalet

Jakie zalety ma centrala telefoniczna online? Do najważniejszych należą:

  • profesjonalna obsługa klientów – wiedzą, pod jaki numer zadzwonić i nie pozostają bez odpowiedzi,
  • mobilność – nawet jeśli Twoja firma zmieni lokalizację, numer telefonu pozostanie bez zmian,
  • prosta obsługa – ani Ty, ani Twoi współpracownicy nie muszą posiadać specjalistycznej wiedzy czy wyjątkowych kompetencji, aby obsługiwać PBX,
  • oszczędność czasu, dzięki automatyzacji procesów – zamiast zanoszenia telefonu do kolei z drugiego pokoju, wystarczy przełączyć połączenie za pomocą przycisku,
  • możliwość prowadzenia rozmów przez wiele osób w firmie w tym samym czasie,
  • brak kosztów związanych z inwestowaniem lub modyfikowaniem infrastruktury – np. zakupem telefonów i kabli (wirtualna centralka jak wskazuje sama nazwa, działa online),
  • plan taryfowy dopasowany indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa,
  • płatność w ramach stałego abonamentu,
  • wsparcie techniczne ze strony usługodawcy – nie musisz już wyznaczać osoby do naprawiania usterek telefonicznych w firmie – jeśli wirtualny PBX z jakiegoś powodu przestanie działać, możesz liczyć na szybkie rozwiązanie problemu przez firmę zewnętrzną.

Skorzystaj z naszej oferty i popraw efektywność obsługi klienta

Nasze usługi telekomunikacyjne obejmują szybką instalację wirtualnej centrali i zintegrowanie jej z potrzebami firmy. Jesteśmy zaufanym partnerem małych i średnich firm w dostarczaniu usług Orange. Twoja firma może funkcjonować jak duże, w pełni profesjonalne i imponujące przedsiębiorstwo, a zadbanie o aspekt komunikacji z klientami i wdrożenie PBX jest do tego odpowiednim krokiem. Jeśli chcesz poznać szczegóły i skonsultować ofertę, zapraszamy do kontaktu. Aktualnie możesz wypróbować wirtualną centralę Orange za 1 zł + VAT w jednym cyklu rozliczeniowym – i to bez konieczności przedłużania umowy.

Wypełnij formularz, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie

Każdy Klient biznesowy otrzymuje dedykowanego Opiekuna Handlowego. Opiekun na co dzień współpracuje z Klientem i wspiera go wiedzą ekspercką.

Zapisz się do Newslettera
Podaj proszę adres email
  • O nas
  • Oferta
  • Telefony i urządzenia
  • Promocja
  • Program Partnerski
  • Aktualności
  • Kontakt

Tworzenie stron internetowych - ArtisMedia

© 2022 MRS Telecom Wszystkie prawa zastrzeżone
Informacja o cookies
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z mrstelecom.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.